عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 84
نویسنده : رامین رها

امیر سرتیپ علی رضا صباحی فرد، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم افتتاحیه اولین دوره عالی رسته‌ای این قرارگاه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در منطقه پدافند هوایی اصفهان برگزار شد، گفت: توجه و احیای زیر ساخت های آموزشی، جزو دغدغه‌‌های اصلی قرارگاه پدافند هوایی است.

سرتیپ صباحی فرد در این مراسم گفت: منطقه پدافند هوایی اصفهان جزو مناطق قدیمی و باسابقه پدافندی است که در جنگ توانست تعداد زیادی از حمله های دشمن را دفع و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کند.

وی ضرورت توجه و احیای زیر ساخت های آموزشی را جزو دغدغه‌‌های اصلی قرارگاه دانست و عنوان داشت: الحمدالله در سال‌هایی که قرارگاه مستقل شده قدم‌های زیادی در زمینه آموزش برداشته شده است و مرکز آموزش عالی رسته‌ای یکی از مراکز مهم قرارگاه خواهد بود.

 وی همچنین با اشاره به افتتاح مرکز آموزش تخصصی در تهران و افتتاح دانشگاه پدافند هوایی بر اهمیت این مراکز در تقویت بنیه علمی کارکنان تاکید کرد.

سرتیپ صباحی فرد در پایان با اعلام ساخت بیمارستان قرارگاه پدافند هوایی در آینده ای نزدیک احداث آن را گامی نو در امر خدمت‌رسانی درمانی به کارکنان این قرارگاه عنوان کرد




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 1242
بازدید کل : 63118
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com